zwroty i reklamacje DRUDOM

Każdy ma prawo zwrócić towar bez podania przyczyny w ciągu 14 dni

Znamy wszystkie nasze produkty i wiemy, że są najwyższej jakości. Zdarzają się jednak sytuacje, w których klient chciałbym odzyskać pieniądze za zakupiony towar. U nas nie ma z tym najmniejszego problemu. Poniżej zamieszczamy procedurę opisującą zwroty i reklamacje produktu przez klienta. Do Państwa dyspozycji oddajemy także formularze, aby maksymalnie uprościć całą operację.

ZWROTY
I REKLAMACJE

UDZIELAMY

FACHOWEJ POMOCY

DRUDOM logo simple

ZWROT TOWARU BEZ PRZYCZYNY

TERMIN ZWROTU

Każdy klient naszego sklepu ma prawo do zwrotu zakupionego towaru w ciągu 14 dni od momentu zakupu.

ZGŁOSZENIE

W celu odstąpienia od umowy zakupu, należy pobrać plik znajdujący się poniżej. Wypełniony wniosek może zostać wysłany na adres: reklamacje@drudom.pl lub w tradycyjny sposób do siedziby firmy: DRUDOM Mateusz Król Tuszyma 129, 39-321 Tuszyma. Po otrzymaniu przez nas wypełnionego formularza skontaktujemy się z Państwem w celu ustalenia metody przesyłki i zwrotu pieniędzy.

ODSTĄPIENIE OD UMOWY SPRZEDAŻY
ODSTĄPIENIE OD UMOWY SPRZEDAŻY USŁUGI
METODA ZWROTU

Towar może zostać zwrócony przez klienta w dowolny sposób. Może zostać dostarczony osobiście do siedziby firmy lub wysłany kurierem. Przesyłka powinna zostać zabezpieczona w odpowiedni sposób, aby nie uległa uszkodzenia w czasie transportu. Prosimy o niewysyłanie przesyłek za pobraniem, ponieważ takie przesyłki nie będą przyjmowane.

ZWROT PIENIĘDZY ZA ZAKUP

Po otrzymaniu zwracanego towaru odsyłamy koszty zakupu produktu na wskazany numer konta bankowego w ciągu 7 dni. Kwota ta zawiera cenę produktu łącznie z kosztami transportu podczas zakupu. Koszty przesyłki zwrotnej ponosi klient i ta kwota nie jest zwracana.

W przypadku uzyskania dodatkowych informacji, prośba o inne metody płatności lub zwrotu pieniędzy prosimy o kontakt pod adresem: reklamacje@drudom.pl.

POUCZENIE O ODSTĄPIENIU OD UMOWY SPRZEDAŻY
DRUDOM logo simple

REKLAMACJE TOWARU

OKRES GWARANCJI

Na stronie każdego produktu powinna znajdować się informacja o okresie gwarancji. W razie potrzeby prosimy o kontakt.

ZGŁOSZENIE

W celu zgłoszenia reklamacji, należy pobrać plik znajdujący się poniżej. Wypełniony wniosek może zostać wysłany na adres: reklamacje@drudom.pl lub w tradycyjny sposób do siedziby firmy: DRUDOM Mateusz Król Tuszyma 129, 39-321 Tuszyma. Po otrzymaniu przez nas wypełnionego formularza skontaktujemy się z Państwem w celu ustalenia dalszych czynności.

FORMULARZ REKLAMACJI TOWARU
FORMULARZ REKLAMACJI USŁUGI
WARUNKI GWARANCJI

W przypadku podejrzenia uszkodzenia przesyłki przez przewoźnika, należy sporządzić protokół szkody w obecności kuriera. Dodatkowo, jeżeli jest to możliwe do zwrotu należy dołączyć dowód zakupu towaru. Po pozytywnym rozpatrzeniu warunków gwarancji zostanie ustalony termin odbioru przesyłki u Państwa. Gdy warunki gwarancji nie zostaną naruszone klient nie ponosi żadnych opłat.

BEZPIECZEŃSTWO ZAKUPÓW

Pozytywne rozpatrzenie warunków gwarancji daje klientowi wiele możliwości rekompensaty. Do nich należy wymiana produktu na nowy, zwrot pieniędzy lub naprawa. W pierwszej kolejności zależy nam bowiem na zadowoleniu klienta i dlatego nie musi się on obawiać, że nie otrzyma fachowej pomocy.

W przypadku uzyskania dodatkowych informacji, prośba o inne metody zwrotu pieniędzy lub pytanie o gwarancję produktu prosimy o kontakt pod adresem: reklamacje@drudom.pl.