1. Wymagane pola
Wszystkie pola poza „załącznikiem” są wymagane. W przypadku niewypełnienia, któregokolwiek z nich wiadomość nie zostanie wysłana.
2. Rodzaj tematu
Rodzaj tematu powinien być jak najlepiej dopasowany do treści wiadomości. Dzięki odpowiedniej segregacji poczty będziemy w stanie szybciej przesłać odpowiedź.
3. Treść wiadomości
W treści wiadomości powinny się znaleźć się wszystkie istotne informacje potrzebne do uzyskania rzetelnej odpowiedzi. Należy pamiętać, że brak potrzebnych faktów może doprowadzić do niedokładnych wyników. Przydatną informacją będzie z pewnością dodatkowy kontakt do Państwa lub reprezentowanej firmy.
4. Załącznik
Załącznik może posiadać maksymalnie rozmiar 10 MB. Jeżeli jest konieczność dodania większej liczby plików należy je wcześniej spakować do formatu np. ZIP lub RAR. W przypadku posiadania pliku o większym rozmiarze, należy umieścić do na serwerach zewnętrznych i podać odnośnik w treści wiadomości.
5. Wysyłanie wiadomości
Po wysłaniu wiadomości, zostanie wygenerowana automatyczna odpowiedź na wskazany adres, która oznaczać będzie poprawną treść. Ze względu na rodzaj skrzynki pocztowej, wiadomość ta może zostać umieszczona w folderze SPAM. Nie należy odpowiadać na tą wiadomość, jednak w przypadku braku jej otrzymania należy spróbować wysłać wiadomość ponownie lub nawiązać kontakt tradycyjnie na jeden z poniższych adresów email.